perjantai 28. kesäkuuta 2013

Uusi Saliohjelma ja muutama ärräpää...

Ainut asia, mistä mä varmaan pidin siinä Kolmen Viikon Kiristyksessä, josta alunperin kerroin TÄÄLLÄ, ja myöhemmin valitin TÄÄLLÄ, oli saamani kuntosaliohjelma. Teen sitä edelleen (siis ne itkettävän harvat kerrat kun nyt olen salille mennyt) ja se on kyllä tehokas ohjelma. Siis ainakin tehokkaampaa kuin se vanha, ei tartte kuin yksi liike tehdä niin jo hiki virtaa. Jaa mistä on sitten kyse? No tästä:

Kaverille juuri tiistaina aamusalilla kehuskelin että ensi kerralla kyykkyihin lisää painoja vaan reippaasti, niitä jaksaa. Voin vaan sanoa että nyt on kyllä reidet aivan jumissa!!! Vähän jänskättää kun pitäs tosiaan juosta puolimaraton lauantaina...nyt vaan venyttelyä ja pientä rauhallista hölköttelyä niin eiköhän se siitä, toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Ensimmäistä kertaa ikinä kehtasin pyytää kaveria ottaan muutaman kuvan salilla. Johtui ehkä myös siitä, ettei aamulla kuudelta sitä porukkaa juurikaan ollut, niin eipä tuo haitannut.

Ähinää puhinaa Abcoasterilla. Tarkoituksena ei todellakaan ole "heijata" pelkillä jaloilla ja käsillä, vaan vatsalla rutistaa noi jalat liikkeelle. Vielä en tarvii tohon mitään lisäpainoja, mutta jos parin viikon päästä kokeilis...


Ikinä en ole saanut elämässäni vedettyä yhtäkään leukaa, ja siksi mä varmaan olenkin tykästynyt tähän Easy Dip/Chin -laitteeseen!! Tuntuu kuin tekis ihan oikeita leuanvetoja, vaikka tässä toimii noi vastapainot keventäjinä. Eli mitä vähemmän laitteessa on painoja, sitä raskaampi se liike on. Noi leuat hapottaa käsiä ihan kivasti, mutta hyvä vaan kun tuntuu tehokkaalta. 3 kertaa 15 setti on aika tiukka mulle, mutta toiveena olis ens kesänä yksi ehta aito leuanveto. Huom, toiveena, ei tavoitteena :)


Ja vielä vähän penkkipunnerrusta. Huimat painot tangon päissä :) Meitä aina naurattaa laittaa noi 2,5kg painot tohon, mutta pienestä se lähtee ja pääasia että tekee. Tai jotain sinnepäin. Ja kyllä noissa on ihan tarpeeksi. Tankohan itsessään painaa 17,5kg. Eiköhän ne lihakset lähde sieltä kasvamaan pikkuhiljaa. Mä en muuten tiedä onko sillä mitään väliä pitääkö noita jalkoja tollattiis koukussa vai pitäskö ne olla maassa?! Anyone?? Mulla ne on tossa koukussa, sillä jalat maassa -asento tuntuu epämiellyttävältä kun olen niin lyhyt, ne ei yllä kunnolla. Toinen on mun selkä...se on vähän notko niin tolla asennolla tuntuu että selkä saa paremman tuen...


Loppuun hiukan fiilistelyä uusista treenipöksyistä, tyttö kun olen :) Ihana toi tsemppilause tuossa reidessä: " Never give up". No ei voi ei kun se on jo printattu kroppaan kiinni!! Taistelua sanon minä, taistelua, MURRRRRR! Noi housut on tosiaan Lorna Jane -merkkiset, ja niitä voi stalkata TÄÄLTÄ! Noi on jo mun toiset samanmerkkiset treenihousut, ja ensimmäiset ostin toukokuun puolessavälissä. KYLLÄ, niin mukavat ne on jalassa!! Oon käyttänyt niitä jo ihan muutenkin kuin vaan salilla...kotona, pesiksessä, lenkillä, mökillä...tais ne olla jopa ruokakaupassa jalassa kerran. Hieman on hintavia, mutta laatu on superia, että kannattaa satsata.

Joo, en TOD osaa poseerata :D

Sellasta treeniä mulla. Kyykyistä ei tällä kertaa sattunut tulemaan kuvia, mutta jospa sitten ens kerralla. Ja jos jotakuta nyt yhtään sattuu kiinnostamaan, niin toi toppi on ihan vaan henkkamaukasta. Mä olen itse sen verran välineurheilijaa, että usein bongaan jotakin ihanaa muiden blogeista ja sitten se on vaan pakko saada heti-nyt-kaikki!

Loppuun vielä tällainen linkki Testing Lab:n sivuille. Bongasin tämän itse facesta tänään ja liityin heti. Sen kautta voi saada jotakin urheilujuttuja kotiin testattavaksi ja sellaista kivaa.

Ei muuta kuin hyviä treenejä ja muistakaa juoda vettä kun on niiiiiiin kuuma :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)