lauantai 2. helmikuuta 2013

Kipsissä

Niin oikeassa elämässä kuin bloginkin suhteen. En ole juurikaan keskinyt mitään mistä kirjoittaa, koska olen ollut aika kiukkuinen lähiaikoina. Tarkemmin ottaen viikon verran. Taisiis en mä nyt ole kärvistellyt kiukunpuuskissa koko viikkoa, mutta vitutust on riittänyt vaikka muille jakaa.

Viime viikonloppuna olin ihan fiiliksissä, koska mulla oli JPVT (junioripesisvalmentajan tutkinto) -kurssi, ja mä olin odottanut sitä jo jonkin aikaa. Tiedossa olis kouluttautumista niin teorian kuin käytännön harjoitteiden kautta. Ja hitsit et mä olin liekeissä niistä harjoitteista. Haluan oppia pesiksestä enempi, koska haluan olla parempi valmentaja tytöille ja saada lisävarmuutta valmentamiseen. Noh, eipä ehtinyt kulua montaa tutnia kun mä loukkasin itseni käytännön harjoitteissa ja ranne murtui. Siinä meni lauantai ensiavussa. Kahdet röntenkuvaukset ja viisi tutia odottelua myöhemmin ne laittoi mulle kipsin käteen ja lähetti kotiin viikon saikkulapun kanssa, ja todella ison määrän särkylääkkeitä.


Viikkon onkin mennyt opetteluun olla käyttämättä vasenta kättä. Ja yllättävän moneen asiaan sitä kyllä tarvitsee. Suihkussä käyminen on pirun hankalaa, kaikki rasvat ja meikkiputelot, ripsiväit, huulikiillot sun muut pitäisi avata kiertämällä korkkeja. Just. Ja joo, mä pystyn liikuttaan sormia, mutta peukaloa ja etusormea käytettäessä vihloo kyynärpäähän asti...not so nice.

Mä olin kyllä sunnuntain siellä koulutuksessa, mutta oli kyllä niin paskaa istua salissa ja katsoa kun muut harjotelee niitä näpsyjä, kovia lyöntejä, heittoja, ja pelailee pelejä ja vietsejä...ja mä siellä kirjotin muistiinpanoja. Tuli sieltä sellanen kuusi sivua tekstiä ja kaikki harjoitteet kirjotin muistiin, mut olis se ollut kiva päästä niitä itse tekemään. Kerran jouduin käymässä vaihtaas kipsin uuteen kun kättä särki koko ajan ja se kipsi liikkui aika reippaasti..ei ollut tukevaa tekoa.

Nyt perjantaina olin vielä kerran röntgenissä ja todettua se tuli että murtuma tässä ranteessa on. Kolme viikkoa vielä kipsi kädessä ja saman verran saikkua. Kivat. Tähän tyssäs kaikki saliharjoittelu, juoksulenkit, ja jumpat. Nyt kun olis aikaa tehdä vaikka mitä nin se on todella rajoitteista kun on käsi kipsissä. Ja kaikki vaan hokee että onneksi oli sentäs vasen käsi, ettei oikea. No eipä paljoa lohduta tällä hetkellä. Joo, helpompi näin, mjutta ennemmin mä olsin töissä ja tekisin  normaaleja arkisia asioita kuin kökkisin kotona kipsin kanssa ja miettisin että mitä hittoa sitä keksis.


Juu ei, en pysty kirjottaan vasurilla mitään...tää on feikkausta tää kuva :)

Ja kun muutakaan ei ollut, niin mä väkisin väkersin itselleni manikyyrin...vasurilla oli erittäin hankala tehdä geelausta, mutta jotenkin se onnistui, tosin aikaa meni ihan kiitettävästi :)


Toivottavasti teillä muilla on on sentäs vähän paremmin ja jaksatte intoilla ihanasta auringonpaisteesta ja raikkaasta ulkoilmasta. Mä luulen että alan stalkata jotain uutta sarjaa telkusta...kuhan vaan keksis mikä sarja se olis...ehdotuksia?!

6 kommenttia:

  1. Parane pian! :) minkä tyyppisiä tv-ohjelmia yleensä katot tai tykkäät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kai tää tästä alkaa pian tuntuun jo vähän valoisammalta.
      Mun lemppareita on Frendit, How I met your mother, modern family, True Blood, Vampire Diaries, Once upon a time...rikossarjat menee myös.

      Poista
  2. Mulla on uus koukku. Veronica Mars :) Muistan ku kaikki katto sitä ja mä en jaksanu alkaa kattoo mitään uutta ku siitäki oli jo tullu niin monta jaksoa. Nyt löysin sen Netflixistä ja aion kattoa ihan kaikki jaksot! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääköhän itsekin alkaa katsoon...ja KOsto on myös alkamassa, mulla jäi se eka kausi vähän kesken...niitäkin vois ladata jostain...

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiitos :) Kyllä kai tämä tästä iloksi vielä muuttuu

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)