lauantai 29. kesäkuuta 2013

Vatsatreeni -haaste

Bongasin facen kautta aika tehokkaan näköisen vatsalihastreenin ja ajattelin aloittaa ensi kuussa tämän "haasteen". Ken haluaa niin napatkoon tämän kuvan ja aloitetaan yhdessä :)

facen kautta löydetty...

Samalla mainostan myös yhdestä blogista löytämääni kilpailua. Olis aika mahtista voittaa kyseiset VIP-liput ja tarjota avokille bilerikas viikonloppu.

Tällä hetkellä kun luette tätä niin mä luultavasti juoksen Turussa Paavo Nurmen puolimaratonia, tai olen sen jo suorittanut/kontannut/keskeyttänyt...ties mitä tuleman pitää. Palataan asiaan taas ensi viikolla.

Hauskaa viikonloppua kaikille ja maanantaina aletaan laittamaan sikspäkkiä kuntoon, eiks jeh?!

2 kommenttia:

  1. Mahtava bongaus! Mä yritän tarttua tähän myös, koska olen vatsalihastreenin aloittamista miettinyt varmaankin viime syksystä asti ja mikäpä olisi parempi alku kuin kuukauden eka maanantai! :-D Miten meni puolimara? Taisi olla aika lämpöinen sää juosta? Mä kävin 15 kilsaa hölköttelemässä sunnuntaina ja olin kuolla sille keikalle...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olen kanssa meinannut aloittaa vatsalihastreenin niin monen monta kertaa mutta aina se on jäänyt. Inhoan vatsoja muutenkin niin sen suhteen pitäis kyllä tsempata.
      Puolikas meni, kiitos kysymästä :) Neljä minuuttia huonompi aika kuin viime vuonna, mutta se on oma vika kun valmistautuminen oli aika säälittävää tänä vuonna...Mutta 10km kohdalla tuli oma henkilökohtainen ennätys, 1h 5min :D Että ihan tyytis olen kyllä. Keli suosi, oli lämmintä, mutta aurinko pilvessä niin ei sinne läkähtynyt, muuten kuin jaksamisen puolesta :)

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)