perjantai 25. tammikuuta 2013

Motivaatio kateissa

Joskus on niin, että motivaatio ei kertakaikkiaan riitä kaikkeen mahdolliseen kodin, salitreenien ja töiden välille. Joskus ei vaan jaksa mitään. Ei nappaa, ei halua, ei kiinnosta, en halua kuulla.

Mä olen koukuttunut We <3 it -sivustoon. Siellä on niin paljon ihania kuvia kaikesta maan ja taivaan väliltä. Niistä kuvista tulee vaan hyvälle tuulelle kun selailee sivustolla vähän aikaa.

Itse keräsin muutaman kuvan treenimotivaatioksi, ehkäpä näistä jostain on apua teillekin...
(kaikki kuvat on haettu weheartit.com -sivustolta)















Oikein motivoitunutta viikonloppua teille kaikille :)

5 kommenttia:

  1. Oon kanssa ihan koukussa samaiseen sivustoon! Saatan sitä selata pitkäänkin ja tallentelen motivaatiokuvia, vaihdan niitä sitten aina työpöydän taustakuvaksi. Toimii! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mulla on sama. Tietokoneen taustakuva vaihtuu aina sen mukaan mihin sitä motivaatiota kaipaa :)

      Poista
  2. Haa! Viiminen kuva on tällä hetkellä mun masiinassa taustakuvana ! :)

    VastaaPoista
  3. Toisiks viiminen on iiihana!! :) i like! oon hulluna kaikkeen tollaseen vanhaan :)

    VastaaPoista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)