tiistai 15. tammikuuta 2013

Eräänä lauantaina

Pitkästä aikaa mulla oli vapaa lauantai aamu (siis ilman mitään sovittua sähellystä), sain tehdä mitä vaan ja nukkua niin pitkään kuin huvitti. Tietysti heräsin jo ennen kymmentä. Loikoilin sängyssä ja ajattelin tehdä oikein ihanan aamiaisen, kunnes todellisuus iski ja tajusin etten ollut käynyt viikolla kaupassa ja jääkaappi ammotti tyhjyyttään. Onneksi siellä vielä oli pari viipaletta ruisleipää ja juustoa. Mä olen todella huono käymään kaupassa, inhoan ruokaostoksia. En ikinä keksi mitä syödä ja useimmiten lounaani koostuvat niistä muutamista samoista vaihtiksista, salaateista, keitoista tai jostain missä on jauhelihaa.

Lähdin vähän shoppailemaan kaupungille. Mummin synttärit oli lauantaina niin piti lahjakin käydä ostamassa. Löysinkin mummille hienon tuubihuivin leopardikuosilla. Kyllä, mummille :) Meidän mummi on maailman ihanin ja varmaankin rokkaavin mummi maailmassa. Se on sellainen tehopakkaus ja tykkää pukeutua räiskyviin väreihin ja isoihin sormuksiin. Joululahjaksi kudoin hänelle pannan missä oli leopardikuosinen rusetti, joten tuubihuivi sopi siihen ihan loistavasti. Itselleni löysin uuden takin Benettonilta. Olen kuolannut takkia jo joulukuun alusta asti jolloin sen löysin Helsingistä, mutta valitettavasti takkia ei löytynyt mieluisessa värissä mun kokoa. Mallasin sitä lyhyempää mallia mutta päätin olla ottamatta. Nyt satuin kävelemään Benettonin ohi ja ikkunassa oli isot kyltit -40%. Sisään vaan ja katsomaan löytyykö mun takkia. Ja löytyihän se! Ihana tummansininen unelma. Niin pehmeä ja kevyt. Voitte käydä stalkkaamassa sen mallin täältä.

Bongasin myös Vero Modalta mekon. Pitkähihainen musta minimekko, missä on vinosti edessä vetoketju ja hieman rypytystä. Kuvassa se ei nyt valitettavasti oikein näy se muoto niin hyvin, mutta idean käsitätte varmaankin.

Päätin myös vähän panostaa itseni hemmotteluun pitkästä aikaa ja ostin lehden, ja kokeiluun lähti Garnierin BB-voide, hiuspuuteri, Lumenen kasvorasva sekä ripsien-ja kulmienvärjäys-setti.

Muita en ole vielä kokeillut, paitsi tuota BB-voidetta ja voin vaan suositella sitä kaikille. Ostin sen kaikista vaaleimman, sillä itselläni on todella vaalea iho. Ennen joulua ostin tuon samanlaisen, mutta vahingossa olin vailnnut sen mediumina...se on aavistuksen liian tumma, mutta säästän sitä siihen kunnes vähän ruskettuu, sitten se voipi olla ihan passeli. BB-voide todella peittää ihon pienet virheet, jopa tummat silmänaluset. Iho on mattapintainen ja puuteria ei tarvitse kovin usein olla lisäämässä. Tosin mä itse en kanna meikkejä normaalisti mukana missään, joten en sitä puuteria lisäile muutenkaan, mutta BB:n avulla ei olisi edes tarvetta. Tykkään että iho on tasaisen näköinen, ja se antaa hyvän pohjan muulle meikille. Etenkin näin talvella kun iho tuntuu muutenkin kuivalta ja värittömältä niin tykkään käyttää tuota päivämeikin alla. Normaalisti en ikinä ole käyttänyt meikkivoiteita, mun perusmeikkiin kuuluu irtopuuteri, kulmäkynä, rajauskynä ja ripsari. Ja näin talvella käytän poskipunaa silloin tällöin, kesäisin aurinkopuuteria. Siinäpä se.

En ole koskaan tehnyt ripsienvärjäystä kotikonstein, joten katsotaan miten se onnistuu meikäläiseltä. Mulla on kerran värjätty kulmat ja ripset, sain lahjakortin kaverilta, mutta siitäkin on jo aikaa muutama vuosi. Saas nähdä tuleeko mitään eroa.

Lauantaina tosiaan ajeltiin siskon kanssa Poriin moikkaamaan mummia ja takasintullessa mulla oli treffit illalla V:n kanssa. Ne oli toiset treffit. Ihan kivaa oli, V on hauska tyyppi ja juttua riitti. Kuulemma haluaa nähdä vielä että ehkä ne kolmannet treffitkin tulee kehiteltyä johkin väliin ;)

Ekat treffit oli tosiaan perjantaina, käytiin keilaamassa, syömässä ja pelaamassa bilistä. Oli tosi hauska ilta pitkästä aikaa ja seura oli ihan loistavaa. Tämän enempää en nyt ala paljastamaan, aika näyttää miten tämä tästä etenee :)

2 kommenttia:

  1. Onks nää nyt kännykän kautta laitettuja kuvia vai saitko sä sen toimimaan? Kivoja ostoksia muuten ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kännykän ja sen google+ toiminnon kautta, en tiedä oikeestaan miten sain sen edes toimimaan :) Mutta joo, mulla roikkuu joku satamiljoona postausta tän takia ja suorastaan vituttaa. En suostu julkaisemaan niitä ilman kuvia, koska se on ihan boooring ja muutamasta postauksesta syö sen idean täysin. Mä laitoin jo palautetta googlelle, mutta kai mun pitää tulla teille postaileen joku ilta näitä valmiiksi ja laittaa ajastusta, ei tuu muuten mitään.

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)