sunnuntai 6. tammikuuta 2013

I'm healthy again

Ihanaa, huomenna taas töihin. Tai ennemminkin ehkä ihanaa että näkee taas ihmisiä ja pääsee arkeen kiinni. Ei enää nököttämistä neljän seinän sisällä ja makaamista. Mä haluan energisen olon takasin ja jaksaa tehdä vaikka mitä. Ja treffata kavereita ja päästä salille ja ja ja. Liikkua ylipäänsä. Nyt alkaa sairastaminen riittää.

Tänään mun pikkusiskoni tuli yllärikyläileen. Me ollaan syöty ranuja ja nakkeja ja jätskiä ja katsottu jotain ihme merenneitosarjaa Netflixistä. Ja mä olen saanut viimeisteltyä kutomiani villasukkia ja tehtyä niitä lisää :) Aloitin siis joulukuussa kutomaan villasukkia ja ensimmäisen parin pidin itselläni ja muut meni lahjaksi. Aika hassua että mä olen alkanut pitää kutomisesta, mutta se on mukavaa ajanvietettä ja helppoa tehdä vaikka leffaa katsoessa

Tämä viikko pitää vielä ottaa rauhallisesti, olen liikuntakiellossa. Mulla uusi angiina heti kun edellinen lääkekuuri loppui ja nyt lääkäri sanoi että kaksi viikkoa ilman liikuntaa. Kivat. Toivon että saisin vaikka kotona jotain aikaiseksi, siivottua laatikoita ja kaappeja, kuhan nyt tulisi hyödynnettyä tätä aikaa nyt kun sitä tuntuu olevan. Mä olen asunut omassa kodissa jo kaksi ja puoli vuotta, mutta jotenkin on vielä sellainen olo ettei ole ihan valmista. Ja nyt haluan sen fiiliksen että oma koti on kunnossa ja kaikilla tavaroilla oma paikkansa. Ylimääräiset heivaan jonnekin. Siskoni aina sanoo että mä heitän kaiken surutta pois, mutta miten musta tuntuu että mä pidän kaikkea turhaa nurkissa. Sanonkin aina että jos ei tiedä mitä mulla hankkisi lahjaksi niin lahjakortti kiitos, tai hali. Mä sitten inhoan turhaa krääsää.

Tästä tuli totaalisen turha päivitys, mutta en jaksa poistaa tätä telstiä, sittenhän olisi tämäkin vartti hukattu ihan turhaan. Joten kestäkää nyt tämä typerä päivitys ja mä koetan keksiä jotakin asiaa seuraavaan. Mikäli se on mahdollista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)