maanantai 5. marraskuuta 2012

Spinning

Testasin salilla spinningiä. Ihanaa. Mahtavaa. Hyvännäköinen mies huutaa ohjeita ja kalorit kuluu samalla kun saa vähän vilkuilla komeaa habaa ja ihania tummia silmiä ;)

No joo, siis mä tykkäsin spinningistä KOSKA, siellä on käytössä sellaiset mittarit, jotka näyttää sen sun polkunopeuden. Ja ohjaaja sanoo aina että missä rajoissa pitäis mennä missäkin biisissä. Ihanaa kun kerrankin on sellaiset ohjeistukset että sä tiedät tekeväsi koko tunnin tehokasta treeniä. Yleensä olen ajatellut että spinningissä on niin helppo vähän "lusmuilla" koska se on itsestä kiinni miten paljon on vastusta ja kuinka nopeasti sä oikeesti poljet. Nyt kun oli käytössä se mittari niin mä vilkuilin sitä koko ajan että meenkö oikeissa tasoissa. Ja oli kyllä tehokasta. uusiksi mahdollisimman pian!

Muutenkin mä olen ihan in love tohon uuteen saliin. On ollut tosi kiva käydä siellä ja olen saanut muutaman uuden treenikaverinkin :) Ja itse tykkään kuntoilla ennemmin kaverin kanssa kuin yksin.

Tässä on nyt ollut kiireitä kaikenmaailman kissanristiäisten ja muun sosiaalisen elämän kanssa. Viime viikolla alkoi pesäpallokausi joten nyt pitää taas suunnitella reenejäkin. Ja koulua ois vielä hippasen jäljellä joten muutaman projektityön kanssa on vähän painittava. Ulkona on koko ajan paska ilma ja se masentaa kyllä kun ois niin kiva juosta vielä ulkona mutta eipä tule yksin lähdettyä tuonne pimeään. Onneksi veronpalautukset rapsahtaa pian tilille niin jospa niistä ois vähän iloa tähän pimeyteen :)

2 kommenttia:

  1. Spinu on parhaimmillaan mahtavaa, I feel you! Hyvä ohjaaja ja musiikki tekevät tosi paljon. Jos jompi kumpi (tai molemmat) tökkii, tökkii koko homma.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin!! Musiikki tekee niin paljon, melkein jokaikiseen jumppaan. Musa se on mikä vie mennessään ja saa sen kivun unohtumaan. Mulla on paha tapa alkaa hoilottaa musan mukana, etenkin jos on hyvä fiilis :)

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)