tiistai 20. marraskuuta 2012

Voihan pumppi...

Tulin just kotiin bodypumpista. Ihana fiilis.

Tänään on ollut vähän sellainen vetämätön olo koko päivän. Mun kone on lukittu töissä, joten en saa tehtyä mitään hommia, koska se pitää jotenkin "avata" oikeen Saksasta käsin. Joten mä olen istunut huoneessani ja lukenut kirjaa ja kävellut pitkin käytäviä ja jutellut työkavereille. Eli en siis ole tehnyt mitään töitä. Hengaillut vain. Ja se on oikeesti todella väsyttävää!! Ennemmin sitä tekis niitä töitä siten kun sinne asti raahautuu...

Ja toinen ikävä asia. Yksi mun työkavareista lähtee Saksaan, eli siis muuttaa sinne. Mä olen asiasta ihan rikki. Tänään me sitten annettiin sille läksiäislahja ja syötiin kakkua. Siinä kun pomo piti puhetta niin mun piti antaa se lahja, mutta en pystynyt siihen. Aloin parkua täysillä (siis ei mitään huutoitkua vaan sellaista tyylikästä kyynelvirtaa vaan) ja iskin sen kortin mun toisen duunikaverin käteen ja poistuin takavasemmalle nikottelemaan. Jotenka tästä asiasta(kin) on todella ollut mieli maassa tänään. Tuntuu kuin mun toinen käteni ois katkaistu...

Töiden jälkeen riensin talviharjoitteluhallille vetämään tytöille pesistreenejä. Vähän juoksua ja sitten treenattiin pystynäpyjä ja kovia lyöntejä. Lopuksi pelattiin hippaa :) Ihan hauskaa ja kun tytöt on aina niin ihanan energisiä niin tuli itsekin paremmalle tuulelle. Joten kiitos tytöt!

Poljin reeneistä kotiin ja päätin lähteä salille nostamaan rautaa kun tuli syötyä keksiä, kakkua ja puolikas tupla tänään. Ja eilen en tehnyt yhtikäs mitään koska oltiin työkavareiden kanssa syömässä ja tuli vedettyä burgeria ja jäätelöä ihan sikana. Joten turvotus on sen mukaista. Siispä salille, vaikka mieli ei tehnyt kyllä.

Mutta nyt voin sano että onneksi vääntäydyin sinne. Pumppi tunti meni ihanasti ja lihaksissa tuntuu hyvälle. Lisäsin painoja lämppäriin, reisiin ja hauiksiin. Ahh...olo on kyllä sen mukainen :) Ohjaaja veti sellasen sekapumpin, koska tätä ohjelmaa on jo pumpattu sen verran että jotkut biisit/liikkeet alkaa jo kyllästyttää. Erityisen ylpeä olen hartialihaksista, sillä tein jokaikisen liikkeen!! Ja ojentajat meni kanssa loistavasti, sillä jaksoin kaikki dipit. JA MÄ INHOAN DIPPEJÄ!!!!!  Mutta jee, hienosti meni ja fiilis sen kuin parani.

Tulipa jotenkin tylsä postaus. Mutta oli pakko tulla kirjoittamaan jotakin kun nyt on nämä kaksi viimeistä kuukautta mennyt vähän heikosti tämän blogin kanssa. Mutta aion parantaa tapani, sillä tykkään kirjoittaa tänne. Ideoitakin ois paljon, mutta tosiaan tämä mun ajankäyttö ei aina ole niin järkevää. Ja aina ei todellakaan jaksa edes aukaista konetta kotona. Ja töissä en ole nyt voinut edes kirjotella mitään kun ei ole sitä konetta!!

Nyt pitää vaan toivoa että tämäkin viikko tästä kehittyisi parempaan suuntaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)