tiistai 27. marraskuuta 2012

Excuses excuses....

Tänään ei jaksa. Ulkona on niin kamalan pimeetä. Väsyttää. Reenivaatteet on pesussa. Töissä oli ihan kamala päivä. Ansaitsen (ylimääräisen) lepopäivän. Söin just. Pitää käydä kaupassa. Tarvitsee siivota. Mä luen vaan tämän luvun loppuun. Ulkona sataa vettä/lunta/räntää. Pitää siivota vaatekaappi. Vituttaa. Nyt mä ansaitsen jotakin kivaa. Laukku painaa niin paljon että parempi mennä suoraan kotiin. Tarvii ostaa ensin uudet juoksukengät. Lupasin poiketa siskon luona. Enhän mä ole pitkään aikaan vaan hengannut kotona. Viikonloppuna pitäis lähteä baariin. Ai ulos syömään? No okei, tämän kerran.


Kuka tunnistaa tekosyyn kun sellaisen näkee/kuulee? Itse tunnistan ne vasta jälkikäteen, koska juuri sillä hetkellä sehän on päivänselvä totuus. Näin se vaan menee. Onko kellään lisätä tohon listaan mitään?

Etenkin näin pimeellä, märällä, kylmällä ilmalla se kotisohva on todella tehokas (teko)syy jäädä kotiin peiton alle fiilistelemään jotain telkkarisarjaa ja uusia tuoksukynttilöitä.

Niin siis joo, pitihän mun siivota, mutta mites se taas menikään tähän etten sitten tehnyt yhtään mitään hyödyllistä...näinpä.

Kaikkein parasta on, kun sopii kaverin kanssa salille/jumppaan menemisestä niin tulee sitten ainakin lähdettyä. Tai jos varaa ne jumpat etukäteen netistä. Ainakin itselleni siinä on kauhiton kynnys alkaa peruuttaan niitä, jos ne ohjaajat vaikka tarkastelee että kuka sieltä jää aina pois :D Just joo. Onhan sekin tehty jos on tarve ollut.

Tänään pyörii mielessä miljoonat tekosyyt miksi vaan peruuttaa varaus spinningiin ja jättää se pumppikin välistä aj vaan olla kotona. Voisinhan mä tehdä ne joulukortit loppuun kun kerran tarvikkeetkin on vielä levällään keittiön pöydällä...tai sit mä voisin vihdoinkin siivota ne keittiön kaapit, siihenhän tarvii kokonaisen illan. MUTTA, tuntien itseni mä jumitan koneen/television ääreen ja käyn koko ajan jääkaapilla napostelemassa jotakin. Siispä ei. Töistä kotiin, reenivaatteet kassiin ja hiphei salille.Ehän mä ole ollut spinnaamassakaan jotain kuukauteen. Hyvä tästä tulee. Sitäpaitsi, mä söin tänään Fazerin suklaapatukan...se PITÄÄ kuluttaa!!

Älkää tekään antako periksi sille sisäiselle pirulle joka yrittää aina höllätä menoa. Tuupatkaa sen suu suppuun vaikka porkkanalla ja heittäkää reenikassi olalle ja reippaana sinne jumpalle/lenkille/minne vaan missä tulee hyvä mieli ja keho saa vähän liikuntaa! Koska ikinä ei ole reenin jälkeen ollut sellainen olo että olispa pitänyt jäädä kotiin kun taas kotona maatessa sitä aattelee masennuksen kourissa että olispa pitänyt lähtee sinne salille. Nih!

2 kommenttia:

  1. Netflix on uusi piru. Ei se anna mun tehdä mitään kotihommia :(

    VastaaPoista
  2. Haha :) Näin kun on kipeenä niin se on aika kätevä.

    VastaaPoista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)