tiistai 28. toukokuuta 2013

Treeniviikko 21

Nopea analyysi tähän väliin viime viikon liikkumisista...

Näyttää niin kovin tehokkaalta, mutta en ole yhtään varma oliko se sitä. Kaikkea kivaa tuli tehtyä, paljonkin ja viimein tuli myös palattua kuntosalin ihmeelliseen maailmaan. Tulipa myös huomattua se, että olen täysin kyllästynyt vanhaan ohjelmaan, joten tämä tänpäivänen uusi startti tulee enemmän kuin parempaan paikkaan, sillä siihenhän kuuluu kuntosaliohjelma. Toivottavasti se on yksilöity, mä haluan paljon kaikkea kivaa!

Uinnissa oli vikat kerrat viime viikolla. Uintitekniikka on parantunut, ja mulla oli kuulemma ryhmän parhain rintauinnin potku, go minä! Nyt pitäisi vaan ylläpitää opittua ja käydä useemmin uimassa että opitut taidot pysyis mielessä ja hyppysissä.

Jalkakyykyt etenee, ja perjantaina onkin viimeinen päivä niitä. Jos on kiinnostusta niin voi tarkastaa TÄÄLTÄ mistä oikeen on kyse. Ajattelin ensi kuussa tehdä tän saman uudestaan, mutta tällä kertaa olisi kolmen kilon käsipainot mukana menossa. iiks, meinaan ilmankin hapottaa tehdä yli 200 kyykkyä, mutta mitäpä sitä ei tekisi raudanlujan perän vuoksi ;)

Otin itsestäni muutaman kuvan lauantaina aamusalilla, ihan vaan tän projektin alun kunniaksi. Jos itsekin alkaisi vähän huomaaman muutosta ja tuleepahan sitten tähän treenipäiväkirjaan ylös miltä näyttää milloinkin.




Nooooiiiin, tulihan se pieni pullistelukin sieltä. Naurettavia kuvia, tuntuu jotenkin nololta katsella niitä itse, mutta mä ainakin tykkään muiden blogeissa juuri noista kuvista, joten yritän olla ahkera ja lisäillä niitä tännekin enempi.

Illalla olen taas vähän viisaampi tän seuraavan kolmen viikon treeni- ja ruokaohjelmasta, mutta eilen kotona puheltiin, että oltais herkuttomalla juhannukseen asti. Pois siis kaikki sipsit, suolapähkinät, karkit, suklaa, jäätelö, leivonnaiset, suolatikut sun muut mitä nyt saattaa keksiä. V oli ihan mukava ja sitten naurahti että hän vo sitten töissä vähän huijata...just joo, tee nyt sit tollasen kanssa tosissaan. Mutta, me sovittiin että repsahduksesta menee 2€ yhteiseen hupirahastoon ja että kotiin ei kanneta mitään herkkuja, ei yhden ainokaistaan!!

Hauskoja reenejä teille kaikille, ja toivotaan että mä saan aikaiseksi parempia kuvia teille. Pian.

2 kommenttia:

  1. Mun pitäisi varmaan myös ottaa jotkut motivaatiokuvat salilla, mutta siellä on aina liikaa muita ihmisiä :-D Herkuton tekisi terää täälläkin, mutta jäätelöstä kieltäytyminen voi olla mahdottomuus, kun joku kantaa sitä kotiin jatkuvasti ja töissäkin sitä oli viime kesänä tarjolla melkein joka ilta... Vaikea elämä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aamulla oli hyvä kun ei ollut muita :) Mä inhoon kanssa alkaa räpsiä mitään kuvia jos siä on muita...ja yksin nyt ei mitään niin taidokkaita kuvia saa, mutta yritetään pärjätä :)
      Jäätelö tekee tiukkaa täälläkin, mutta kolme viikkoa menee nopeeta...I hope...

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)