perjantai 24. toukokuuta 2013

kiirettä pitää

Oisko taas aika laittaa kuvaa viime viikon reeneistä? Kiinnostaako ne ketään? :) No, who cares, mua kiinnostaa, jotenka...

kuva heiaheia.com

Joo-o...en oikeen tiedä mitä mieltä. Aktiivinen olen ollut, mutta silti tuntuu jotenkin vajaalta. Tosin viime viikko meni ohi ihan hujauksessa.

Uintia oli eilen viimeisen kerran, joten sekin pitää vaihtaa johkin muuhun. Tai mä yritän päästä sinne reenaileen itekseni, jotta pysyis opitut ja kehitetyt taidot yllä, mutta saas kattoo miten käy ilman kaveria. Eihän sen pitäis vaikuttaa, mutta joissain asioissa mä olen ehkä liikaakin läheisriippuvainen :) Mutta viime viikolla sitäkin siis kaksi kertaa taasen.

Jalkakyykyissä olen jäänyt vähän jälkee, nehän piti olla tehtynä tän kuun loppuun, mutta mä olen päivässä 16 vai 17? Vaikka se kuva on jääkaapin ovessa niin silti ne pakkaa unohtumaan. Mä olen yrittänyt korjailla tilannetta siten, että jonain päivinä teen kaksi settiä, yritän ottaa lukkarista kiinni että tää ois tehty kuun loppuun mennessä.

Pesäpalloa tuli harjoiteltua itsekkin kun perheen kesken mentiin lyömään ja kopitteleen. Siskot halus pistää kunnon pelin pystyyn ja siinä me sit juostiinkin ihan tosissaan vähän aikaa. Hauskaa oli pienestä vesitiputtelusta huolimatta (sitä ei kyllä mitenkään voi sanoa kunnon sateeksi...). Valmennustouhut senkun jatkuvat ja loppua ei näy :) Kiirettä pitää senkin kanssa, mutta en valita koska tykkään siitä touhusta. Eikä sitäkään nyt loputtomiin jatku.

Meillä on poikkiksen kanssa yhteenmutto meneillään, niin nyt on kaikki vapaa-aika aika kortilla kun roudataan tavaroita kahden kämpän välillä, ja yritetään silti järjestää sitä yhteistäkin aikaa johkin muuhun. Sain myös varattua kirppikseltä loossin ja se pitäisi täyttää lauantaina, joten siihenkin menee aikansa kun en ole kaikkia kaappeja edes ehtinyt vielä katsastaa että mitä mä sinne roudaan. Kavereitakin olis kiva nähdä josain välissä...

Noh, tää on nyt tätä, ja koitan pitää edes jonkin verran vapaata kalenterissa, vaikka vaikeelta se näyttää tällä hetkellä. Mutta pysynpähän aktiivisena, vaikken sinne salille ole kerennytkään, mutta enpähän vaan röhnää sohvalla ja syö suklaata. Okei, toi vika oli valetta. Mä syön kyllä suklaata, mutta en röhnää sohvalla :)

Toivottavasti teidän treenit menee hyvin, ja olette pysyneet ruodussa...toisinkuin eräät.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)