maanantai 27. elokuuta 2012

Feeling Blue ja sormet pepussa

Maanantaita kaikille! Ja ihanaa, olen saanut kaksi lukijaa :) Tervetuloa.

Perjantaina olin kaverin luona viettämässä iltaa ja tietysti syömässä...Ruoka oli todella hyvää, oli kirjolohta sinihomejuustolla kuorrutettuna, perunoita, kantarellikastiketta ja vihanneksia. ja jälkkäriksi oli mutakakkua ja vaniljajädeä. TO-DEL-LA hyvää!!!!!

Äiti on opettanut että jos kutsutaan jonnekin niin ei pidä ilmestyä tyhjin käsin, jotenpä vein pullon namia valkkaria ja leivoin muutaman Cookie Monster -muffinsin.


I'm a Cookie Monster

Nämä kaverit on kuorrutettu värjätyllä valkosuklaalla ja simmut on marsipaanista.



Lauantaina olikin kaverin polttarit, niistä teen oman postauksen myöhemmin. Ja sunnuntaina olin kotona. Nautin olostani, katselin How I Met Your Mother -sarjaa ja söin vähän lisää :) Mulle piti tulla kaksi muijaa geelauttaan kyntensä mutta peruivat sitten viimetipassa...ja koska olin sitten jo levittänyt kaikki tykötarpeet niin ajattelin uusia omat kynteni. Ja muffinsien innoittamina niistä tuli sitten tällaiset

Tipit ja geelikoristelu

Musta tuntuu nyt pahalta kun olen eilen tuijotellut televisiota mutta en tajunnut venytellä siinä samalla ja nyt olen pahasti jäljessä kehonhuoltohaasteen kanssa, mutta asian korjatakseni olen nyt laittanut puhelimeen muistutuksen venytellä iltaisin. Tänään alkaa :)

Ai niin, melkeinpä unohdin. Sunnuntain paras osa :) Sain tuntemattomasta numerosta tekstiviestin joka meni näin: "Moi. Mua ei ole koskaan pantu, mutta nyt haluaisin. Olen 29t. Eilen laitoin sormet peppuun ja tuntui hyvälle."

Vähänkö repesin!!! Needless to say, että tuosta numerosta en itselleni sitä miestä tule löytämään :) Mitkään findit eivät numeroa tunnista, joten en saanut selville kuka se oli, mutta kavereiltani kysäisin josko joku olisi tehnyt kepposen. Kaikki ainakin repesivät sen oloisesti etten usko heidän olleen asialla...Mutta tästäpä on sitten hyvä jatkaa eteenpäin.



2 kommenttia:

  1. Ihania muffinsseja!!! Miten sä tollasia osasit tehdä?? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on ihan helppo tehdä :) Tuut joskus mun luokse niin tehdään yhdessä ;)
      Ihan vaan teet sellasia muffinseja kuin tykkäät, sit toi kuorrute on valkosuklaaraastetta värjättynä, tai sitten vaihtoehtoisesti kookosraastetta ja se kiinnitetään tomusokerilla. Sitten noi silmät on marsipaanista. ja muffinsiin halkio ja sitten puolikas keksi sinne sisälle. Voila, siinä on muffinsi :)

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)