torstai 16. elokuuta 2012

Put some glitter on your nails...

Olen alkanut tehdä geelikynsiä. Ja ihan normi kynsilakka-kynsiäkin. Olen joskus käynyt huollattamassa omia kynsiäni Relaxenterissä ja pidin geelikynsistä paljonkin. On vaan niin nätti olo kun kynnet on huolitellut. Ja itse olen (ollut) todella laiska hoitamaan ja lakkaamaan niitä. Mutta kyllä se vaan kukkaron päälle käy kun käyt säännöllisesti laitattamassa kynsiä...

Päätin tilata oman setin kotiin ja harjoitella geelikynsien tekoa itse. Ja vaikka itse sanonkin niin ihan hienosti tämä on lähtenyt liikeelle. Enimmäkseen olen tietysti tehnyt niitä itselleni, mutta muutama kaveri on uskaltautunut koekaniiniksi. Ja toki olen tehnyt ihan tavallisilla kynsilakoilla lakkauksia kavereille, sekin on hyvää harjoittelua. Olen ajatellut käydä jonkinlaisen kurssin, jotta näitä voisi joskus ehkä jopa tehdä muillekin kuin itselle ja kavereille. Tässä nyt muutama kuva niistä mitä olen saanut aikaiseksi tähän mennessä.


Pikkusiskolle kynsilakalla taiteiltu morsiusneidon kynnet serkun häihin, lisätty timantit ja kultainen teippinauha

Tässä on myös morsiusneidon kynnet, tavallista kynsilakkaa ja timantit lisätty


Ja taas morsiusneidon kynnet, normi kynsilakkaa


Omat kynnet geelattu

Omat kynnet geelattu ja koristeltu, käytetty tippejä

Koristelakalla kuvioitu omat kynnet

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)