maanantai 17. syyskuuta 2012

Arjen pieniä iloja vol. 2

Tää on taas punainen postaus, mutta se on mun lempiväri :)


Im so in love love love with my new jeans!!! Kuva on huono, mutta idea välittyy perille. Ostin Vilan liikkeestä uudet farkkulegginsit, PUNAISENA! Mä niin tykkään! Ihku piristys syksyyn, vähän väriä elämään ja sitä rataa.

Toinen rakkauteni on toi Benchin paita. Kevyttä materiaalia (en nyt muista mitä), kiva lörppäkaulus ja 3/4-hihat. Perfection!

Mä tykkään pukeutumisessa siitä, että vaatteet on miellyttävää materiaalia, näyttää hyvältä päällä ja on käytännöllisiä. Mä olen enempi farkut ja t-paita tyyppiä kuin röyhelömekkoa, vaikka tykkäänkin pukeutua naisellisesti ja käyttää mekkoja ja balleriinoja. Mutta enempi on niitä päiviä kun tykkään eniten pukeutua lörppäpaitaan ja leggareihin ja ottaa iisisti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)