torstai 13. syyskuuta 2012

Arjen pieniä iloja vol.1

Arki on siitä ihanaa, että ikinä ei tiedä kun aamulla herää että miten se tulee menemään. Joskus se on ihanaa, toisinaan taas aivan karmeaa. Joskus se yllättää, eikä siitäkään aina tiedä onko se hyvä vai huono asia.

Mulle arki toi eilen sellaisen pienen pienen iloisen yllärin. Nimittäin otin käyttööni supersöpön uuden imurini :)




Rakastan tuota pientä laitetta, ehkäpä eniten sen raikkaan väriyhdistelmän ansiosta, mutta toiseksi eniten sen imutehon ansiosta! Tuli niin hyvä mieli kun sai kunnolla siivottua pölypallerot pois nurkista!! Mulla on yläkerrassa valkoinen laminaatti, ja itselläni tummat hiukset niin voitte kuvitella minkä näköinen lattiani on kun laitan hiuksiani...Kerran viikossa on hyvä imurointitahti.

Anyway, en nyt pitkästytä ketään millään tuotetiedoilla, sillä en juurikaan usko että ketään kiinnostaa mun ihana uutuushankinta niin kovinkaan paljoa. Mutta oli pakko laittaa kuvaa, koska olen itsekin aika ihmeissäni että vauhkoan imurista näinkään paljoa. En ole mikään siivousfriikki, joten siksi tällaiset pienet asiat tekee mut iloiseksi. Tai siis että yritän itse näin luoda siivouksesta mielekkäämmän tapahtuman itselleni.

Ja jos nyt jotakuta kiinnostaa ihana, raikas ja tehokas pakkaus niin ostin omani Raision Myllyn Prismasta.

Oih, se on vaan niin kiiltävä!! 

5 kommenttia:

  1. Imuri-innostus nosti päätään meilläkin tossa kesällä. Ostettiin mekin siis uusi imuri ja voi että! En olisi ikinä uskonut sanovani, että imurointi on kivaa! :D

    Tosin se alkuinnostus hiipuu aika äkkiä. Nim. Kokemusta on. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh, siitä kyllä nautti :) Tosin tiedän myös sen että tätä iloa ei kauaa kestä. Onneksi mulla on innostuneita pikkusiskoja niin saan siivoamiseen apuja, yksin ei niin kiva mutta porukassa ihan hauskaa.

      Poista
  2. Äiti hommas sellasen H2O- mopin ja mun oli pakko heti kokeilla sitä täällä omalla kämpillä. Mua on kiinnostanut kovastikin tuo höyryhärveli! Varsinkin kun tää mun kämppä on aika vanha ja varmaan paljon pinttynyttä likaa on lattioissa. Samoin ku kaupungin keskustassa asuu niin se katupölyn määrä on jotain aivan hirveetä! Ja voin kyllä ainakin lattioiden pesuun suositella sitä! Se uskomaton p*skan määrä mitä keittiöstä lähti! Hyi olkoon! :D Kerrankin oli hauska siivota ku oikeesti tuntu, että tuli puhdata! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. UUUUHHHH!! Siis onko se sellainen mitä tv-shopissa on mainostettu? Just yks kerta kaverin kanssa mietittiin onko sellanen hyvä...juurikin keittiöön ja kylppäriin vois olla ihan kätevä. Tosin on vissiin aika suolainen hinta...

      Poista
  3. No just se! Vissiin se jonku satasen maksaa mut äitillä oli joku alekuponki (??). En kyllä ymmärrä miten tv-shoppiin saa jotain alekuponkeja! :D Mulla olis mihinkään moppeihin varaa laittaa sataa euroa...

    Mut joo, olin kyllä mun lattioihin tosi tyyväinen. Monesti ku vetelee mopilla niin tuntuu, että siihen jää silti sellannen kökkökerros. Voi olla kyllä, että käytän liikaa pesuainetta sitten. Mut tuo on siitäkin hyvä, että ei tarvi mitään myrkkyjä läträtä!

    VastaaPoista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)