maanantai 24. syyskuuta 2012

It's raining men....

Moikka :) Ja tervetuloa uusille lukijoille, kiva kun liityitte.

Mistäs alottais...

Viime viikon liikunnat jäi aika surkeiksi, jos ajattelee että tavoitteena oli 8 liikuntakertaa ja mä sain kasaan puolet. Venyttelyt jäi kokonaan. Kerran bodypumpissa, kaks kertaa kävelylenkillä ja eilen vesisateessa juoksemassa. Ipodista hajos toinen kuuloke :( Eikä mun sykemittari mitannut sykkeitä...mä sitten inhoon tekniikkaa kun se hajoaa käsiin!!

Perjantaina oli valmentajien saunailta ja kuinkas ollakkaan mua ei kauaa tarvinnut ylipuhua kun lähdin jatkoille mukaan. Päädyttiin hoviin katsonmaan Suvi Teräsniskan keikkaa, ja pakko sanoa että olin positiivisesti yllättynyt. Se oli tosi hyvä. Tapasin siellä lapsuudenkaverin jota en ole nähnyt varmaan 20-vuoteen...ja kuinkas ollakaan päädyttiin lauantaina treffeille :)

Oli kivaa, enempää en aio kertoa ja jatkosta en tiedä vielä mitään. Asutaan eri kaupungeissa eikä mitään tietoa koska nähdään seuraavaksi, jos edes nähdään. Mutta oli ihanaa pitkästä aikaa jutella jonkun kanssa, eikä ollut mitään epämukavaa hiljaisuutta eikä sellasia kauheita hetkiä kun aattelee että ei hitto, toihan on ihan urpo...Ihana mies, fiksu ja huumorintajuinen ja aika moni asia natsas yhteen. Katsellaan mitä tästä tulee, vai tuleeko yhtään mitään...

Mä juuri nauroin kaverini kanssa, että miten se meneekin aina niin, että jos on yksi miesehdokas, niin sitten niitä alkaa tulla ovista ja ikkunoista. Mutta jos ei ole yhtikäs mitään niin sitten on kuivaa kautta jonkun aikaa. Viime viikolla päätinkin heittäytyä "peliin" mukaan, sillä eihän mua kukaan tule kotoa hakemaan. Tein itselleni profiilin treffi-palveluun ja heti alkoi tapahtua, ihan myös netin ulkopuolellakin :) Mutta siitä vaikka ihan oma postaus joskus jos olette kiinnostuneita kuulemaan miten tää mun sinkkuelämä tästä kehittyy ja mihin suuntaan.

Tällä viikolla olis kuitenkin tarkoitus keskittyä liikkumiseen. Tänään salille, huomenna pumppia, keskiviikkona lenkkiä, torstaina uimahalliin. Perjantaina on joukkueen kauden päättäjäiset ja uitua tulee ihan varmasti jonkun verran kun kerran hotellissa on uima-allas ja lapsia mukana se 20 kipaletta. Lauantaina onkin vuorossa risteilyä äidin ja siskon kanssa, Frederik ja Viikkari, here we come! Mutta sitä ennen aion liikkua mahdollisimman paljon, elää säästäväisesti laivareissua ajatellen ja kuluttaa kaloreita kun niitä kuitenkin tulee viikonloppuna nautittua tuon iloliemen muodossa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)