tiistai 5. maaliskuuta 2013

Alamäkeä...

Mitäs sitten tehdään kun mikään ei maistu miltään? Mä olen kuluttanut loppuun mun tavanomaiset motivaatiokanavat, eikä mistään tunnu tulevan lisäpotkua tähän surkeaan fiilikseen. Mutta eiköst se niin mene että jos joku menee huonosti niin menee kaikki.

Tosiaan mä tulin sitten ihan kunnolla kipeäksi. Korkea kuume ja jumalaton yskä. Kuume on poissa mutta yskä on ihan pirun sitkeä. Energiat on ihan nollatasolla, eikä kyllä saiskaan lähteä liikkumaan. Ainut pieni pilkahdus on se, että mun salilla on jonkunlainen sairausjäädytys-vaihtoehto, mikä tarkoittaa sitä että pitkäaikaisen sairauden vaivatessa jäsenyyden voi "jäädyttää" vähäksi aikaa, jolloin ei tarvitse maksaa turhasta. Mulla on nyt tämä kuu sitten ilmainen, kun oli tuo käsi paketissa ja nyt on taas jotain ihme vaivaa. Eipähän tule tyhjän takia maksettua. Mutta tahtois vaan palata jo sinne salille. Mutta kun rappusetkin alkaa ahdistaa hengestä niin ei parane vielä yrittää.

Toinen asia mikä vetää suupieliä alaspäin on  mun hiukset. Mä kävin parturissa eilen ja en oikeen ole tyytyväinen. Väri on kiva, ihana saada oma tumma tukka takasin, mutta tää malli...ihan liian lyhyt ja sit tässä on tollaset roippeet. En osaa selittää muutakun sanomalla että musta mulla on ihan lesbotukka. Enkä tarkoita tätä millään haukkumalla, vaan ensimmäinen kun tulee mieleen on L-koodista se joku Shane...ja kun se on niin äijämäinen siinä!! tai oli. Ihan sama, en vaan tykkää sen hiuksista yhtään, ja nyt musta tuntuu et näytän siltä. Kivat.

Tänään mä varmaan nappaan pitkästä aikaa kutimet käteen ja viimeistelen pikkusiskon toivesukat. Jospa se ehtis niitä vielä vähän aikaa käyttääkin. Löysin aivan ihanan bolero-ohjeen ja ajattelin että seuraava kutomisprojekti on sitten itselleni. Ohjeen voi käydä katsomassa TÄÄLTÄ. Ajattelin että tollanen vois olla töihin kiva kun toimistolla on aina niin kylmä. Ja se fleece on ihan hirvee mikä siellä tällä hetkellä on varalla. Mä aattelin sellasta luonnonvalkoista boleroa. Vois olla kesälläkin ihan söpö kun illat on viileitä...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)