maanantai 11. maaliskuuta 2013

Extreme Run

MÄ EN KESTÄ!!!! Mä niiiiiiiiiin löysin itselleni oikean juoksutapahtuman!!!! Olen aivan fiiliksissä!! kiitokset vaan Sports Ladyn Hannalle kun auttoi mut tämän jäljille :D

Käykää nyt heti katsomassa miten mieletön on Extreme Run!!! Ja videot kannattaa tsekata myös, ne löytyy täältä. Etenkin se viiminen video.

Siis olen aivan fiiliksissä tästä, kuinka hauskalta se näyttääkään!! Mun on heti-pakko-nyt alkaa värväämään itselleni kaveria tonne! Toivottavasti saan jonkun lähtemään, ja kannustusjoukkoja mukaan. Siitähän saa vaikka kuinka hauskan viikonlopun aikaiseksi. Ihanaa, mahtavaa, extremeä. Juuri niin hullua kuin minäkin :) Nimittäin yllytyshullua.


2 kommenttia:

  1. Mekin ollaan menossa Hakunilaan kyseiseen tapahtumaan :-D Päätettiin syksyllä puolimaraa taivaltaessamme.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä?!! Tosi kivaa. Mä just sain hoidettua ilmottautumisen kun löytyi kavereita mukaan. Mutta hei, siellä nähdään :) Mä olen aivan fiiliksissä tästä!!

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)