keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Viikko 12

Inhoaako joku muukin keksiä noita otsikoita teksteihin?! Mulla ei aina sytytä että mitä siihen voisi laittaa niin se on välillä vähän rasittavaa...tyhjäksikään ei voi jättää. kyllä, teen asioista itselleni vaikeita vaikkei tarve olis, mutta olisko muuten ihan liian tylsää :)

Viime viikon treenit näyttää tältä:


Olen itse tosi tyytyväinen, vaikka alkuviikosta näyttikin siltä etten saa mitään aikaiseksi, ei vaan kerkiä. Mutta loppuviikosta sain rutistettua aktiivisuutta hyvin käyttööni ja kiitos kylpyläreissun tuli polskittua vedessäkin ihan kivasti. Ja se kylpylä teki kyllä tosi nannaa!

Sain HeiaHeiasta tuollaisen mitalinkin :) 10 eri lajia tänä vuonna. Ja wau hei, ottaen huomioon että oon ollut sairaslomalla tänä vuonna enemmän kuin töissä, niin olen tosi happy tuosta kiiltävästä kympistä. Go ME!!

Viime viikko meni tosiaan aika pitkälti töissä ja pesiksen parissa. Niin ja sitten meillä oli yhtiökokous joka söi yhden illan. Booooring!! Tuntui siltä että tuli vähän syötyä ohi suositusten ja nyt päätinkin olla herkuttelematta niin paljoa mitä sairaslomalta on jäänyt tavaksi. Eilenkin kokouksessa vastustin yli tunnin suurta hinkua napata yksi keksi, mutta onnistuin.

Eilen tein ihan super hyvää iltapalaa lenkin jälkeen. Sekoitin turkkilaista jugurttia, vaniljakastiketta ja viinirypäleitä ja siivutin banaanin. Oli namia. Kuva on vähän huono, mutta idea varmaan välittyy kaikille.


Tänään aamulla soi taas kello viideltä ja suuntasin salille. Nyt vähän väsyttää jo, mutta koko päivä on tehokasta tekemistä täynnä niin eiköhän tämä tästä taas nousuun lähde.

Salin pukkarissa saan aina aikaseksi ison sekasotkun. Vien varmaan kolmen ihmisen edestä tilaa...

Salilla oli laitettu rairuohoa kasvamaan :)

Miksen mä voi näyttää silleen oikeen reippaalta salilla kävijältä enkä tasapaksulta ankalta?!
Yritin ottaa kuvaa treenivaatteista, mutta en oikeen onnistunut :( Puman keltainen t-paita sointuu kivasti mun lempparitossujen kanssa yhteen. Ja oikeasti mun pömppis ei kyllä näyttänyt ihan noin pahalle...Olen 160cm ja painan siinä 67kg. Tai noh, tällä hetkellä paino seilaa 66-68kg väliä aika lahjakkaasti, mutta toivotaan että se siitä lähtis tippumaan. En oikeen tiedä pitäiskö sitä mitata itseään jotenkin, että jos senteissä näkyisi tulokset selvemmin. mitä mieltä te olette?









2 kommenttia:

  1. heh tuttua toi, että aamulla salille lähtiessä väsyttää, mutta kyllä se on sen arvoista kun saa ne tehot sitten koko päivään ;) mun motto on että yksi tunti hikeä antaa kaksi tuntia lisätehoa päivään;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehdottomasti samaa mieltä :) Väsy on kova ja halu kaivautua syvemmälle peiton alle vieläkin suurempi, mutta se fiilis siellä salilla ja sen jälkeen on kyllä aivan huippua! ja sun motto on hyvä, mä saatan ehkä lainata tota joskus ;)

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)