keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Onni on...

Niinhän se menee, että välillä elämä heittelee eikä missään tunnu olevan mitään järkeä. Mutta sitten kun sitä huonoa aikaa tarttuu sarvista ja syleilee parin viinilasillisen voimin, niin kas kummaa kun se alkaakin hymyilemään.

Mun tukkani on leikattu liian lyhyeksi (omasta mielestäni) ja en osaa oikeen laittaa sitä vielä mitenkään. Se ei vaan asetu. Mutta tänään, ja vielä ennen kymmentä aamulla, olen saanut läjäpäin kohteliaisuuksia miten hiukseni ovat nätisti ja leikkaus näyttää hyvältä. Jopa yksi inhokkini tuli kehumaan miten tämä sopii minulle koska kasvoni luusto tulee esille hyvin...okei...mutta siis hienoa!!

Mahduin vanhoihin farkkuihin enemmän kuin hyvin, tarvitsen jopa vyötä. Tämä on suuren suuri ihme, sillä olen ollut salilla viimeksi tammikuussa ja lenkkipolulla olen ollut tänä vuona huimat kaksi kertaa. Sairastelun vuoksi olen ollut liikuntakiellossa ja vieläkään en ole päässyt kuluttamaan salitossuja. Mutta siis kavennusta on ilmeisesti tullut. Ahhh, ihanaa!!

Tarvitsen uuden reiän vyöhöni :) Työkaveri lupasi sen tehdä mulle jahka kerkiää. Ostoslistalle menee nyt uusi vyö, näitä "uusia" reikiä on tähän jo tehty muutama...

Varasin eilen kylpyläloman Nokian Edenistä. Tosin vaan yhdeksi yöksi mutta ihana pieni minibreikki odottaa kahden viikon päässä :) En edes muista koska viimeksi olsin ollut kylpylässä, saatikka saanut kunnon hotelliaamiaisen!

Sain ihkun viestin aamulla. Vähän ehkä siirappista, mutta mulle toimii :) Pääasia että tämä ihana ihminen saa mut hymyileen, ihan jatkuvasti.
"Ulkona on keli kuin tyttöystävä...Aurinkoinen ja raikas tuulahdus päivääni :) Hymy huulissani sinua ajatellen <3"
Samaiselta ihanuudelta sain myös aamiaisen sänkyyn sunnuntaina kun en millään olisi jaksanut nousta.


Tänään pitäisi vähän askarrella palkintoja meidän tytöille (pesisjoukkueelle) ja taidanpa kutsua raskaana olevan ystäväni mukaan touhuamaan. Suunnittelin tekeväni käsikoruja, oikein tyttömäistä. Jospa sitä vaikka leipois nopsaan kääretortun tai jotain muuta hyvää illalla...

Osallistuin myös ihanaan arvontaan Iiven blogissa, käykää kurkkaamassa :) Suosittelen muutenkin blogia kaikille ketkä etsivät lisätsemppiä omiin pyrkimyksiin.

Oikein ihanaa keskiviikkoa!!

2 kommenttia:

  1. Ohoh, täälläpäs on värikästä! Taas olis haaste mun blogissa..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelin että pieni muutos vois olla paikallaan.
      Kiitokset haasteesta, käyn vilkuilemassa...

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)