keskiviikko 20. maaliskuuta 2013

viime viikkoista

Viime viikko meni liikkumisten suhteen todella hyvin, olen erittäin ylpeä itsestäni ja iloinen siitä, että olen päässyt piiitkästä aikaa jatkamaan treenausta.

kuva HeiaHeiasta
Hienoa nähdä kun pallurat näyttää noin iloisilta eikä vain sitä typerää vihreää plussapalloa sairauspäivien merkiksi :)

Tuli myös tehtyä kalaa ja loihdittua hyviä rahkajälkkäreitä.


maitorahkaa, mansikoita, viinirypäleitä ja passionhedelmää, sekä loraus vaniljakastiketta
Aloitin myös uuden DIY-projektin. Tarkoitus on ensin hioa vanha maali pois, ja sen jälkeen maalata ja koristella ikkuna tauluksi. Vielä en ole ihan varma millainen tästä on tulossa...


Sunnuntaina tuli myös käytyä Naantalissa Supertreeneissä, mutta siitä lisää toisessa postauksessa.

2 kommenttia:

  1. Mukavaa, että olet päässyt taas treenaamaan. Mulla komeilee viime viikolta vain niitä plussapalloja. Nyt tuntuu, että voi taas heti paljon paremmin ihan kaikin puolin, kun on taas päässyt liikkeelle ja eroon niistä ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä olen aivan fiiliksissä :D Tosin tällä viikolla taas on ihan nollissa liikkumiset (ei itsestä johtuvaa)mutta onneksi hyötyliikuntaa on kertynyt. On se liikunta vaan niin mukavaa :)

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)