keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

Buzzador mä oon...

Blogimaailmasta löytää kyllä aina jotakin uutta ja mukavaa, jännittävää ja haasteellista. Etenkin lähiaikoina olen löytänyt uusia blogeja joihin olen heti uppoutunut mukaan ja fiilistellyt kuvia ja muskeleita. Aivan ihanata!

Mutta siis joo, päätin tulla heti toitottamaan, että minusta on nyt tullut Buzzador, kiitokset vaan Jonnalle :) Jaa että mikäkö se on? Noh, Buzzador on henkilö joka testaa erilaisia tuotteita ja palveluita, ja tämän jälkeen jakaa kokemuksiaan ja mielipiteitään kavereidensa ja perheensä kanssa sekä sosiaalisen median kautta. Sillä mikäpäs sen parempi markkinointikeino kuin WORD-OF-MOUTH! Ensin haetaan testaajaksi tiettyyn kampanjaan ja jos tulee valituksi saa kotiin paketin jossa on tiettyä tuotetta ja sitten eikun testaamaan :)

Tämä on ihan kuin mulle tehty juttu, sillä mä rakastan testata erilaisia asioita, palveluita, tuotteita, tavaroita, ruokia jne. Mä olen aika skeptinen joistakin asioista ja haluisin aina testailla kaikkea ennen ostopäätöstä, mutta valitettavasti se ei aina ole mahdollista. Toivottavasti tämän kautta saan mahiksen testailla joitakin itselleni hyödyllisiäkin tuotteita.

Mikäli Buzzaaminen kiinnostaa, niin asiasta voi lukea lisää TÄÄLTÄ! Suosittelen :) Itse odotan jo fiiliksissä ensimmäistä mahdollista kampanjaani!

2 kommenttia:

  1. Tästä oon kuullut ennenkin. Hmmm, kiinnostais ehkä kyllä... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tosi monesta blogista nähnyt että sieltä tulee tosi kivoja kokeilupaketteja, odotan ihan fiiliksissä mun ensimmäistä pakettia :)

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)