keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

suklaata, suklaata, suklaata...

Mun aivot ei pysty tällä hetkellä ajattelemaan mitään muuta kuin SUKLAATA!! En käsitä, vaikka mitä muuta (hedelmää, pähkinöitä, vettä, teetä...) mä ahdan kitaani niin ei. Suklaata. Mun keskittymiskyky on hippasen huono nytten...

http://www.hauva.com/node/1439

Olin siis Detoxilla viime viikon, eikä sen yhteydessä tietenkään saanut syödä herkkuja. Eikä paljon muutakaan. Tein päätöksen, että jatkan herkuttomuutta tämän viikon, paitsi lauantaina on namipäivä. Näin ajattelin jatkaa myös ensi viikolla ja sitä seuraavana ja sitä seuraavana...herkkupäivä saattaa muuttua tilanteen mukaan, mutta se olisi yksi päivä viikossa. Mutta nyt alkaa luja heikko tahto horjua...TAHTOO SUKLAATA!!! PALJON!!

http://www.avatv.fi/kauneusjahyvinvointi/artikkeli.shtml/myytti-suklaan-eroottisesta-voimasta---jopa-samppanjaa-viettelevampaa/2009/11/1040729

Viime viikko tuntui paljon helpommalta kestää ilman mitään karkkia, suklaata, leivonnaisia, sipsejä, poppareita...tosin en mä niitä ostele muutenkaan pali mitään. Mutta syön kyllä. Viime viikko siis meni hienosti, joten miksi tänään nyt tökkii pahasti?! Olenhan mä jo ollut yhdeksän päivää ilman ylimääräistä sokeria, joten eikö tämän heikotuksen pitäisi jo pystyä kestämään hyvin, saati että edes tekisi mieli mitään ylimääräistä?! ARGH, mulla meneepi hermot. Suklaata.

http://www.fazer.fi/Pala-Fazeria-Blogi/Dates/2013/1/Sulava-suklaa-puhutti-facebookissa-/

Tosin omaksi kehuksi mun on heti perään kerrottava, että mulla oli töissä vielä entiseltä työkaverilta saatuja suklaapatukoita ehkä joku kymmenisen kappaletta, ja siihen muutama konvehti päälle. Maanantaina roudasin ne kotiin (kahta Geishaa ja kolmea konvehtia lukuunottamatta) poikkiksen syötäväksi, ihan vaan jottei ala houkuttelemaan liikaa. Ja nyttenkin noi suklaakonvehdit on tossa mun hedelmäkorissa, mutta enpä ole yhtäkään vetässyt nassuun! Go minä, ehkäpä jotakin kehitystä on tapahtunut jossain syvällä sielujen sopukoissa. Tosin, mä olen syönyt kaksi kourallista pähkinöitä ja juonut puoli litraa vettä noiden suklaiden sijaan. Ulkoinen minä hymyilee ja taputtelee selkään ja sisäinen minä kirkuu pään sisällä entistä kovempaa sitä SUKLAATA!! Mutta en aio taipua, en vaikka kuinka kipeetä tekee. Kyllä aikuisen naisen on jo pystyttävä löytämään sitä itsekuria olla napostelematta. Eikö?

http://www.pirkka.fi/sisalto/114150-suklaa-tryffelikakku

2 kommenttia:

  1. Kumma juttu, sillon kun tekee mieli suklaata ni mieli täyttyy just noilla tommosilla kuvilla kun sulaa suklaata menee siellä ja täällä... blääh! Ei auta muu ku haukata herkkua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sanos muuta!! Mutta tostaiseksi olen vielä malttanut olla haukkaamatta, katsotaan miten käy. Kova sisäinen sota on kyllä menossa

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)