perjantai 12. huhtikuuta 2013

Sain todella suloisen mukavan haasteen! Kiitos tästä siskolleni Himoshoppailijalle ;)

1. Mikä kirja olisi juuri nyt paras kuvaamaan sinun elämääsi?
- Tällä hetkellä toi liikunta on aika ykkösenä, joten sanon tähän että Syö hyvin ja hoikistu, mikä odottaakin kotona että pääsisin sen lukemaan.

http://kauppa.muscle-fitness.fi/index.php?route=product/category&path=47

2. Luetko runoja?
- En lue. Omistan kyllä yhden runokirjan, jonka olen saanut ylioppilaslahjaksi, mutta en koskaan lukenut sitä. Kirjan voi käydä tsekkaamassa täältä
3. Käytkö kirjallisuustapahtumissa?
- En ole koskaan käynyt, ja nyt ihmettelen itsekin miksi en!

4. Mistä kirjasta toivoisit tehtävän elokuvan?
- Hmmm...hyvä kysymys. Oikeastaan kaikista kirjoista joihin oon ihan lovena on tehty jo elokuva, tai se on jo tekeillä. Joten sen pohjalta voisin heittää tähän vaikka...Nalini Singh:n Psy Changeling -sarjan. Itse olen lukenut vasta kolem ensimmäistä, mutta uskoisin että tästä maailmasta saisi aika mielenkiintoisen elokuvan tai tv-sarjan.
http://www.nalinisingh.com/psy.php
5. Minkä klassikon olet aina halunnut lukea muttet ole (vielä) saanut aikaiseksi?
-  Pieni runotyttö. Mulla jopa itselläni on (ainakin ollut) kyseinen kirja.
6. Onko sinulla jokin lempikirja jota et ikinä kehtaa kysyttäessä (paitsi tietysti nyt) paljastaa?
- hmm...eipä taida olla...kyllä mä olen avoimesti myöntänyt kaikki mitä olen lukenut :) Paitsi pienenä pikkusiskon Barbie-lehdet :D

 
7. Kenet kirjailijan haluaisit tavata?
- Tähän olisi montakin vaihtoehtoa, mutta mä valitsen Sookie Stackhouse-sarjan kirjoittajan Charlaine Harriksen. True Blood on aivan mahtava maailma ja haluaisinkin päästä haastattelemaan kirjailijaa kaikesta mahdollisesta. Tai sitten Mortal Instruments -sarjan kirjoittaja Cassandra Clare. Tai Stephenie Meyer koska mä haluisin ravistella sitä jotta se tajuais kirjoittaa Midnight Sunin loppuun!!!
http://www.charlaineharris.com/bibliography/bibliog-sookie.html
8. Kenet romaanihenkilön haluaisit tavata?
-  Kamalan vaikeita kysymyksiä...miksei saa valita kaikkia kiinnostavia?? Mä haluaisin läimäyttää Twilightin Bellaa kun se meni nuolemaan Jacobia, ja mä tahtoisin päästä juttelemaan Sookien kanssa sen "miesongelmista" ja siitä, miten se kestää elää jatkuvassa jännityksessä. Mutta, mua kiinnostaisi myös tavata Susie Salmon Lovely Bones -kirjasta, koska uskoisin että se tulisi olemaan erittäin mielenkiintoinen keskustelu!! (note to everyone: lukekaa se kirja, elokuva oli IHAN PASKA!!!)
http://www.amazon.com/The-Lovely-Bones-Alice-Sebold/dp/B000FDFVZ6
9. Kuka on mielestäsi kiinnostavin kirjailija (vaikket välttämättä hänen kirjoista pitäisikään)?
APUA!!! Mahdoton kysymys, ne on kaikki kiinnostavia! Mutta valitsen Charlaine Harris, ehkä siksi kun se ei yhtään näytä sellaiselta millaseks hänet kuvittelin...eikä todellakaan sellaiselta joka kirjoittaisi Sookien maailmasta.
10. Minkä kirjan ostit viimeksi?
- Ostin Supertreeneistä Jan Sundellin kirjan Hanki lihasta, polta rasvaa.
http://www.tammi.fi/kirjat/-/product/no/9789513168070
Ja tilaukseen laitoin Cassandra Claren kirjasarjan Infernal devices viimeisen osan, Clockwork Princess. En nyt juuri muista kumpi näistä on viimeisin niin mainitsen molemmat...
http://www.cassandraclare.com/books/book-three-clockwork-princess/
11. Mitä luet juuri nyt?
- Tällä hetkellä on menossa kaksi kirjaa samaan aikaan...Caitlin Moranin How to be a woman on iltalukemisena ja työmatkoilla ahmin Juoksijan Käsikirjaa.
http://www.how-tobeawoman.com/

Hitsit että tämä oli kiva haaste, kiitos siskolle vielä kerran <3 Toivottavasti tämä myös valotti teille muille hiukan enemmän itsestäni ja mun mielenkiinnon kohteista, tosin toivon että ette täysin tuomitse mua näiden perusteella ;)

Mä itse haluaisin laittaa haasteen eteenpäin Katariinalle, mutta toki muutkin saatte napata tämän haasteen itellenne. Jos näin, niin laittakaa infoa niin voin käydä kurkkaamassa teidän postauksenne :)

4 kommenttia:

  1. Hei huippua, vastaan heti, kun kotiudun viikonlopunvietosta!

    VastaaPoista
  2. Oot lukenu mun Barbie-lehtiä salaa!?! :D Mun blogissa on sulle tunnustus ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D Mä kyllä luulin että sä oot tiennyt asiasta :)

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)