perjantai 19. huhtikuuta 2013

Reipasta(ko)

Niin se viikko 15 vaan meni ja hurahti. Mihin tää kaikki aika oikeesti menee?! Tuntuu että entistä vähemmän on päivässä tunteja, eikä saa oikeen mitään vietyä loppuun asti, niin monta projektia ja suunnitelmaa päällekkäin. Mun kaveri kommentoi salilla mun tohinoita, että onkohan mulla liikaa tavoitteita. Että jospa keskittyis yhteen kerrallaan. Mä naurahdin ja sanoin, että jos mulla ei olis niitä näin montaa niin en varmaan pysyis liikkeessä, vaan saattasin rojahtaa sohvannurkkaan ja niinpä jäis se yksikin tavoite saavuttamatta. Mutta ihan silleen salaa, mä aloin miettiä että mitäpä jos niitä tavoitteita oliskin ihan vähän vähemmän...olisko mun ajankäyttöni järkevämpää hallitumpaa ja rennompaa?

Nääh, hyvinhän tämä menee, eipä ainakaan ole tylsää :D Ja kun entistä vähemmän on kavereillakin omien menojensa takia aikaa, niin mitäpä muutakaan mä tekisin kun keskittyisin noihin mun tavoitteisiin ja rakentamaan sitä unelmien kroppaa.

Viime viikon treenailut meni ihan hyvin, tosin mua harmittaa noi kaksi lepopäivää, vaikka tiedän että levossahan se lihas kehittyy, mutta silti, se jotenkin synkistää mun treenijanan ikävästi.

Ja taisinpa olla infrasaunassa myös keskiviikkona ja lauantaina, vaikkei sitä tossa nyt näykään. Mutta ei sen väliä, ei ne muutenkaan näy noissa kertymissä, sillä mä en tod kuvittele niiden olevan treenikertoja, mutta on se kiva nähdä kuinka usein siellä tulee käytyä ja onko siitä hyötyä. Jos joku ei ole vielä kokeillut niin suosittelen!

Tällä viikolla olisi tarkoitus jatkaa juoksureenejä silleen aikuisten oikeesti. 11 viikkoa aikaa ennen Paavo Nurmen puolimaratonia, iiks, ja sillon pitäs olla kunnossa. Ensi kuussa tulee vetästyä Extreme Run, se on se 16km ja siinä nyt tulee nähtyä miten sen kunnon kanssa on, josko jaksaa sen puolikkaan vetästä.

Olen tosi fiiliksissä näistä kisoista. Perjantaina tulee palkka ja sillon varataan Midnight Run elokuun loppuun ja toivottavasti myös se triathlon, sekin elokuun lopulla. Ihanan aktiivista :) Lauantaina on minitriathlon kuntosalilla, saas nähdä iten käy, sillä ne pirut meni muuttamaan sääntöjä viime viikolla ja mä olen nyt harjotellut eri vastuksilla kuin mitä kisassa, ja siis pienemmillä vastuksilla. Noh, meni miten meni, ainakin näkee miten pitkälle sitä tällä kunnolla pääsee 18 minuutissa juosten, soutaen ja pyöräillen. Tavoitteena on ainakin yksi kilometri jokaisella tyylillä.

Onko teillä jotakin tavoitteita tälle vuodele? Vaikka jotain ihan muutakin kuin pelkkää liikunnallista?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)