keskiviikko 3. huhtikuuta 2013

To Teeki or not to Teeki?!

Kyllähän mä olen maininnut jo siitä, että olen välineurheilija? Mä tykkään että on lajiin soveltuvat varusteet ja onhan se kivempi fiilis mennä salille kivoissa treenivaatteissa kuin vanhoissa teeppareissa. Samaan hengenvetoon myönnän toki, että käytän myös vanhoja t-paitoja salilla, en siis ole mikään täysi merkkifriikki, vaikka ihan vähän rakastankin ostaa mätsääviä treenitoppeja ja -housuja.

Instagrammin kautta löysin ihanan suloiselle sivustolle, Teekishop. Olen jumittanut selailemaan ihanan näköisiä jooga-poseerauksia, ja niiden kauttaa huomioinut muutamat ihanan näköiset treenihousut. Ahkeralla stalkkailulla sainkin selville, että kyseisiä housuja myydään juuri yllä mainitulla sivustolla. Mielestäni paras asia näissä housuissa on se, että käyttämällä niitä kierrätät samalla :) Joo, oikeesti, niiden hot pantsit on tehty 25 kierrätetystä vesipullosta!!

Mä en oikein osaa päättää kummat haluisin...

https://teekishop.com/product/clouds-hot-pant/

https://teekishop.com/product/california-fall-hot-pant/
Housut on tosi kivannäköiset, tosin voi olla vähän erit mun tunkkireisillä, mutta noi olis jotain erilaista mitä täällä ei heti kävelis vastaan. Kustannukset ei niin päätähuomaavat ole, sellainen 80€ postitiuskuluineen. Huolenaihe onkin mitä niiden palauttaminen vaatii, saati että miltä materiaali tuntuu, oikeasti. Olen huono ostamaan mitään netistä, paitsi suomalaisilta sivustoilta, ja siksi tässä onkin kynnys lähteä tilaamaan näitä. Mutta on ne aika ihkuja...

2 kommenttia:

  1. Noi ekat on mun mielestä hienommat (siis on tokatkin mut jos on pakko valita) mutta noi tokat on huomiota herättävämmät :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä kanssa kattelin ensin noita ylempiä ja olin jo ostamassa mutta sitten törmäsin noihin alempiin :) Mutta mä luulen että noi ekat laitan ostoskoriin...alemmat saattaas korostaa mun tunkkireisiä vähän liiankin kanssa...

      Poista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)