torstai 4. huhtikuuta 2013

Luontokuvausta

Olen innostunut Instagrammista ihan tosissaan :) Se on kauhean kivaa kun voi muokata kuvia eri valotuksilla ja raameilla, niistä tulee heti paljon mielenkiintoisemman näköisiä.

Otin työmatkalla muutaman valokuvan, saarella kun käyn töissä niin ne maisemat on kyllä aika mahtavia, etenkin aamuisin. Kuvat on napattu Samsung Galaxy S3:lla.






Nämä on ihan muokkaamattomia. En ole vielä keksinyt miten saisin niitä muokattuja kuvia tänne blogin puolelle...hmmm...

Ja vielä muutama yritys kotikaupunkini keskustasta. Mä niin rakastan Vanhaa Raumaa!!



4 kommenttia:

  1. Ainakin mun samsung tekee uuden kansion galleriaan instagram-kuville! Piuha kiinni, kuvat koneelle ja blogiin! Jos ei oo piuhaa niin sähköpostiin lähetys, sieltä koneelle ja blogiin... Öööö menikö neuvot yhtään ees sinne päin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei niinpäs muuten tekee :) Tarvis vaan jaksaa siirtää ne kuvat koneelle. Mulla ne ilmestyy automaattisesti Google +:n kautta valittavaksi, ilman piuhoja. Pitänee ehkä vähän tsempata :)

      Poista
  2. Hei luontokuvailija, mun blogissa on sulle haaste! :)

    VastaaPoista

Ihastuit, rakastuit, vihastuit? Jätä kommentti :)